Kortids

Jag vet att jag pratat gott om dom förut. Men jag måste fortsätta med det. 
Jag är så oerhört tacksam för att dom finns. Vilka fantastiska människor som jobbar där. Edvin är så trygg under sina vistelser och vi kan verkligen slappna av och vet att han är i goda händer.
Och vissa fastnar man ju lite speciellt för. 
"J" och "S". Jag tror ni vet vilka ni är. Ni har klickat så fint med vår pojke och jag är så glad att ni också tycker om att vara med Edvin.

Loggboken som går mellan oss är guld värd, och att dom tar sig tid att ta kort som dom både sätter in i boken och skickar fler på mailen värmer mitt mammahjärta. ♡

Här nedan kommer några av bilderna, både från boken och mailen. På två av bilderna är "J" med (som jag tagit bort pga att jag inte tänker blotta någon som inte givit mig sitt medgivande till att vara med här.)







Allmänt | |
Upp