Första inskolningsdagen

Så idag var stora dagen D. 
Jag hade förberett mig på att i princip gå in och vända igen för att åka då Edvin har så extremt jobbigt med nya miljöer.
MEN, det gick över förväntan bra. I 1 timme och 20 minuter så gick vi runt där i korridorerna. Edvin tog direkt platsen som träningsskolans dörrpolis. 🙄 Alla dörrar skulle vara stängda, och sedan skulle han kontrollera dom så de öppnade och stängde som dom skulle.

Det jag var mest nervös över var hur det skulle bli med Edvins assistent. När jag var där i torsdags så var det inte riktigt bestämt än vem det skulle vara. Tänk om jag skulle träffa denna människa och känna "nej, det här kommer aldrig att bli bra..."
Men när vi kom dit idag kom det fram en kille som presenterade sig som Edvins assistent och det kändes bra direkt! Sån otrolig lättnad. Nu infinner sig känslan i hela mig att det här kommer att bli bra! ♡





Allmänt | |
Upp